čtvrtek 1. března 2012

"Nošník"

Tak takhle se u nás chodí na záchod! Nočník jsme odbourali již mnohokrát, ale stále se vrací!!! Záchod se Sárince nelíbí, ať děláme všemožné, "nošník" je prostě lepší. Jsem zvědavá, kam bude chodit, až jí bude malý.  A jak se tak zpětně dívám na tu fotografii, přemýšlím, jak vlastně na tu vratkou židli vylezla.                  

13 komentářů:

  1. Bez komentáře:-))))))))
    Leni, střílím naslepo, jestli jsem to viděla u Lucky s Ninou nebo kde - ale je takový velký nočník, ale vypadá jako záchod...
    Zkus se zeptat. Kuba je chudák, že má mámu "bachařku". Jak měl lepší stabilitu na nočníku, šup s malým prkýnkem na wc, nočník se schoval a nevím, myslím že jsem mu ho "vymazala z paměti", co dlouho nevidí, zapomene? Nevím... Jak jsem začala rychle, vyhnuli jsme se slzám a touze po nočníku.
    Ale Sárinka už je velká a s velkou pamětí, nebudeš to mít tak snadné jako já:-))
    Zapátrám po tamtom "modelu".
    Takový slovní oslí můstek, mám už chuť se taky na vše vy-bodnout. Nejdřív mě naštve ráno družinářka a pak se máti urazí, že mi šéf dal dovolenou a ona si KVŮLI MĚ otočila směny, aby mi hlídala přes jarní prázdniny (přitom já ho k ní dát ani nechtěla)...
    Díky, že jsem si tu i já mohla "ulevit":-)))))
    Hihi, ahoj Magda

    OdpovědětVymazat
  2. fotka -
    :-)))))
    jen mně tak napadlo - co dětské prkýnko na záchod, ale v růžové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba s Hallo Kitty! Anďa na to možná "kápla":-))
      Ten nočníkový záchůdek nebyl u Ninušky, ale jinde, sakriš skleróza...byla to Bětuška???
      Honí se mi to v hlavě, vydrž prťka:-)
      Magda

      Vymazat
    2. http://bublinkaa.wordpress.com/2011/05/09/zachudek-versus-nocnik/
      Hurá, nalezeno - ale měla jsem pocit, že je to větší. Ale nevím, kolik to stojí a jestli by se vám to vyplatilo, co? Ale třeba by se to pak pro nějaké dítko mohlo prodat...
      Hezký den, a trochu poezie od oblíbeného Žáčka:
      NESPRAVEDLNOST
      Tvář, ta musí snášet déšť mráz jinovatku.
      Zato ty si se sedíš pěkně v teple!
      Zadku!

      Kdysi jsme to měli na intru na wc, ale vychovatelka neměla smysl pro humor ani poezii:-))
      Magda

      Vymazat
  3. Je to je sranda.:-)))) Stepanek chodi /ale jen curat/ rovnou na zachod, my jsme nocnik vubec nedali. Sari je Sikulka. Napady maji holky docela dobre. Jsem zvedava, jak na malou fikanou slecnu vyzrajete.;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. My máme docela velký nočník,jako židličku,Justy je jedno kam čůrá,ale na nočník taky chodí raději:-)Ale takhle zatím né,Sárinka je fakt dobrá,když musíš tak musíš:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádni fotka. Akorát jí nesmíme ukázat Míšovi, on by z toho nápadu byl určitě nadšen :-). Na záchod (taktéž zatím jenom čůrat) totiž odbíhá od počítače v poslední vteřině a má to vypočítáno tip ťop. Tepláky si svléká za běhu, aby ušetřil každou vteřinu :-).
    Jinak my jsme nočník úplně vynechali, Míša se učil rovnou na záchod. Trvalo to asi půl roku a byla u toho i spousta slziček a vztekání. Teď mu to už konečně secvaklo a chodí (nebo spíš běhá) celkem spolehlivě. S kakáním je to zatím horší. Už tuší souvislost se záchodem, akorát ještě nepochopil, že si u toho musí sednout, ale pracujeme na tom :-). Tak pevné nervy s přechodem na záchod.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den, nasla jsem tento blog, nemam zkusenosti s autismem a nejsem odbornik, nicmene napadlo me, jestli jste neslyseli o teto mozne lecbe? http://karolinka.info/?p=93

    drzim vam palce, Sara je pekne jmeno, chci tak jednou pojmenovat svoji dceru, az ji budu mit :-). drzim vam palce, Misa

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuji za komentáře a snahu pomoci. Nočník Je téma na delší povídání, ale možná polepení WC Hello Kitty opravdu zabere.
    Magdi, díky za snahu, ale prý máme Sárinčen stávající nočník před jejím zrakem rozbít. Ani neví, co po mne (schraňovateli) požadují:-) Ono je to také pro Sárinku určité pohodlí. Na nočník chodí až na poslední chvíli a než by doběhla na záchod přes půl baráku a ještě všude samá tma. Už chodila na WC opět pravidelně, ale díky viróze, kdy průjmovala, se to zase celé zvrtlo.
    Míšo, děkuji za pochvalu výběru jména. Celé roky jsem si přála jedině Anetu a před porodem se rozhodla pro Sárinku. Já vybírala holčičí jméno a Mirek klučičí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vau, i na mě "bachařku" tohle přijde dost brutální! A co cestou na wc polepit na zdi nějaké ty bodovky - malá kulatá světýlka? Nevím jak moc je ta chodba tmavá. Dumám, jak to definovat, aby to bylo srozumitelný - ale u autíků někdy říkám že 1+1 jsou 3. Ano, rozbiju nočník a pochopilí že tu máte wc, ale zase aby ji to "nezablokovalo" a nepřestala čurat.
      nekecám, požádala jsem ex, aby v létě kdy je venku hezky, učil Kubu čurat ve stoje. A protože ex je líný, učil ho to jen, než šel do bazénku a Kuba se bloknul, protože si spojil čurání ve stoje rovná se bazén (a ten neměl rád, ale ex ano, protože pak "nemusel hlídat"). Takže 1+1 jsou 3. Udělat tohle, aby dělal tohle - ale domyslet, jestli s tím nezačne dělat i něco blbýho.
      Omlouvám se, neumím tu myšlenku převést do textu.
      Magda

      Vymazat
    2. Leni a co ještě na zdi něco nalepit? nebo jsem v jednom plzeňským obchůdku viděla samolepící maxiozdoby na wc - a 12.3 tam jedeme k dr. Co je asi tak nejhorší? Že je to daleko? Nebo je tam chladněji? Já občas kubovi na "velkou" dovolím komiks, ale to si pak přeju, aby to nepřišlo na mě:-))
      Když Sárí ráda hraje pc hry, co třeba taky nějakou knížku nebo hrací hračku sebou - Kuba má třeba takovou minihračku, kde chytá na klacík kroužky, taková ta tabulka ovládaná tlačítky...
      Magda
      Hurá hurá sluníčko, to je tak nádherní návykové, vyklidila jsem balkon a letíme véééééééééén, a´t máte KLIDNOU a fajn pohodovou sobotu

      Vymazat
    3. Magdi, děkuji, napsala jsi to náhodou srozumitelně. Opravdu díky, vždy si z toho něco vezmu k srdci.

      Vymazat
  8. Čtu to po sobě a je to hrozně podané. Prostě u nich je někdy potřeba přičíst ještě jeden faktor...
    M.

    OdpovědětVymazat