středa 29. února 2012

Ocenění

Dnes jsem obdržela od  Andi  krásné ocenění. Má pro mne zvláštní kouzlo, protože jsem ho dostala od člověka, který si sám našel cestu do našeho, tak odlišného světa. Od člověka s velkým srdcem, ale i naprosto úžasnými věcičkami. Vždy jen tiše polykám a říkám si, že bych to taky tak chtěla umět...
 Děkuji



I pro mne byla nelehká volba vybrat jen 5 blogů, protože mám ráda všechny blogy, které navštěvuji a rozhodně si všechny ocenění zaslouží. Za všemi je spousta práce, ať už té fyzické nebo duševní, nesobeckost podělit se s ostatními a především láska a úcta k člověku. Všem vám moc děkuji. 

Ocenění uděluji:

(za její neskutečnou píli a krásný nový obchůdek)
(za její psaní v deníčku a její skvělý internetový obchod)
(její blog je částečně uzavřen, ale já tam stále ráda chodím, nejen kvůli skvělým písničkám a básničkám)
(za skvělé povídání)
(za naprosto originální nápady)

a protože neumím počítat
(za její videa a tipy) 


a aby se má radost ještě umocnila, přišlo mi další krásné ocenění od  Raďuli.
Moc, moc, moc děkuji. Náleží všem ostatním blogům, které mám tak ráda a které nemohly být oceněny z důvodu podmínky počtu. Ještě jednou děkuji a přeji vám takovou radost, jakou jste mi dali vy tímto oceněním. 
Děkuji. 

 

5 komentářů:

  1. Leni, tleskám. K Tobě si chodím číst i odlehčit hlavu MOC RÁDA:-))
    Věciu Andi jsou krásné, smekám. Já jsem ráda, že u vyšívání si vše jde napočítat, šití je pro mě vstup do cizího vesmíru:-))
    Hezký den, Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, moc děkuji, já k vám na blog chodím moc ráda:-) A nedělej si iluze, já jsem pilná jenom na něco:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Leni gratuluji za oceneni, je opravdu zaslouzene. A dekuji za poklonu. Chodim k vam take moc rada. Jste mi velkou inspiraci i oporou. :-) Mejte se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k získání ocenění a děkuji za pochvalu :-). Váš blog čtu rovněž velmi rád.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, moc děkuji za ocenění :)

    OdpovědětVymazat