středa 15. února 2012

Sněhová Hello Kitty

Tak jsme se letošní zimu konečně dočkali a sníh dorazil i k nám do Olomouce. Já zrovna štěstím nezářím, protože z bílých závějí vidím hned druhý den hnědou brečku, málokdy sníh vydrží do druhého dne. Obvykle máme z této chvilkové krásy jen promáčené boty a obložené topení mokrým oblečením. Jinak to ale vidí Mirkovy oči. Dnes počítal snad každou spadlou vločku a hlášení teploty (kvůli případnému tání) jsem měla snad každých        10 minut. Jako každý rok mohl konečně dětem postavit sněhuláka, letos to jednoznačně vyhrála Hello Kitty, jak jinak. Modelem mu stáli naši dva kočičáci.








4 komentáře:

  1. NO TO JE NEUVĚŘITELNÁ PARÁDA!!!!!!!!!! TO JE KRÁSA:-))))))) Sárinka byla spokojená, viď?
    A čiči mňau dámy jsou nádherné!!! Děda mi říkal Kočičí máma, prý jsem přitáhla vše, co mňoukalo.
    Mirek je dobrej, že takhle umí potěšit!
    Ahoj Leni, Magda

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera. Tvůj muž je super. Prima nápad, to by mě nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  3. To je super!!! Nádherná číča!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je opravdu vystavni!! Nadhera.:-)))

    OdpovědětVymazat