sobota 10. března 2012

FOR MODEL 2012

Na FOR MODEL jsme už Sárinku vzali sebou. Loňskou výstavu docela obstála, letos ji vysloveně nebavila. Řekla bych, že neměla ani chuť někam chodit, natož něco sledovat. Bála se schodů, létající ryby ani panenky nezabraly. Ikdyž několikrát protestně lehla na zem, přesto odcházela spokojená, protože jsem jí koupila hranolky s kečupem.Výstava byla výborná, ale k vzhledem k počtu návštěvníků pro Sárinku nevhodná. Přesto nelituji, že jsme ji na výstavu vzali.

























11 komentářů:

  1. Výstava vypadá super, hlavně ta miminka. Ale vůbec si nedovedu představit, že bych tam Jendu vzala. Je fajn, že Sárinka podobné akce zvládne, i když ji třeba nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to je paráda!!!! ty panenky jsem podobné viděla v Toulavé kameře, že je paní dělá podle fotky na zakázku (ceny hrozné, ale je to detailní ruční práce, no). To se až dojetím zamlží oči, jak jsou dokonalé do poslední vrásky u pusy, faldíky na prstíkách, ten něžný výraz jak spí. KRÁSA A ŠIKOVNOST TĚCH LIDÍ.
      A loutky!!! To byla i prodejní akce? Mám ráda loutky, mívali jsme na ZŠ i divadelní kroužek, blbli jsme i s loutkami. Vždy si vzpomenu na oblíbenou písničku od Tiché dohody MARIONETA.
      A těch dinosaurů...A co ty létající rybky? Já znám jen piraně, tohle bylo co?
      Tohle bylo na Sárinku asi moc rušné, vid? Ty prostory jsou obrovské, lidí spousta.
      U nás v Pičíně má jedna úžasná krásná bytost, paní Klimtová, pohádkovou zemi loutek a dráčků, zahrada je plná víl skřetů i hodných skřítků a výpravy jsou po i lidech třeba - takže v klidu, zvládla by Sárí takové menší akcičky?
      To mimi v bílém bodýčku je trochu jako Kuba. No a mému miminku už bude v úterý 9let...
      KDY MÁ SÁRINKA NAROZENINY?
      No a Lukáše nejvíc zaujalo co? Jsem ráda, že jste jako rodinka vyrazili, a trochu se rozptýlili.
      Magda

      Vymazat
    2. Já jsem trdlo, na fotce č.15 to nejsou jen dinové:-))
      Přišlo mi to v prní chvíli jako dinosauři.
      Fotka č. 22 je snad nejhezčí - to bych běžela toho mimíska i přikrýt, jak je dokonalý.
      Kdysi jsem četla na jednom blogu, že takováhle panenka pomohla paní i ze ztráty svého miminka.
      Smutné, krásné...
      Magda

      Vymazat
    3. Magdi, abych řekla pravdu, ani nevím, zda to byla prodejní výstava. Výstavu jsem se Sárinkou doslova proletěla, v jedné ruce foťák a v druhé ruku Sárinky, držela se mne jak klíště. Jinak loutky miluju a někdy bych se chtěla pokusit nějakou vyrobit. Co se týče těch ryb. Jedna je žralok a druhá Nemo (tuším). Jsou naplněny heliem a ovládají se jako letadla na vysílačku. Pohybově úžasné. Pohádková země by mne zajímala, mám ráda všechny ty bytůstky, sošky a ještě v otevřeném prostoru - paráda. A co nejvíce zaujalo Lukáška? Na fotkách to není, byla to vojenská výbava, mohl si osahat velký kulomet atd., já u toho ale nebyla.
      Tak Kuba už bude mít 9 let? Tak to všechno nejlepší, moc, moc lásky, štěstíčka, ať je milovaný, tak jako doposud. Přejeme hezké narozeniny!

      Vymazat
    4. Leni, kdyby vám to někdy peníze dovolily, jste vítáni, i by jste tu přespali (nevím jak to Sárinka zvládá spát jinde). Ta Pohádková země je místo, kde i dospělí zůstanou paf. Paní Klimtová je 80iletá dáma, vyběhne z ateliéru pozdravit, vyfotit se, popovídat...a to byl zážitek. Jak mluví, co z ní vyzařuje, to bylo jako když Tě obejme měkdo po totálně podělaným dnu. Já o Kubovi hned nekřičím, že je jiný, ale ona se ho ptala, on se točil drmolil ty své věty...a ona sama se zeptala, kde se mu ta hlavička toulá, a že tam kdysi měla CELOU VÝPRAVU AUTÍKŮ. Ten okruh je třeba v 5-7i lidech, takže opravdu klid!
      Každé křoví skrývá skřítky brouky víly s nádhernými jmény....
      Kdo zazpívá drakovi písníčku, tak mu zafuní párou a poděkuje...
      Podívej se na Googlu, Pičín, Pohádková země.
      MOC DĚKUJI za překrásné přání, letos poprvé zkusím dort. Kdy slaví Sárinka????????

      Vymazat
    5. http://www.pohadkovazeme.info/putovani/putovani.htm
      LENI, TADY JE MAPA, NEZNÁM TA JINÁ MÍSTA ALE MĚLI BY JSTE TO BLÍŽ...
      dobrou noc a dobré ráno...drž nám palce, jedeme do Plzně k zubaři, jsem úplně stažená strachy
      Magda

      Vymazat
  2. Parádní výstava! Škoda, že není blíž :-). Míša je na tom podobně jako Sárinka. Akce kam můžeme jít se dělí na: mají tam hranolky (můžeme to zkusit) a nemají tam hranolky (budou zaručené protesty) :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Panenky a zvířátka z korálků nemají chybu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FILM POTVRZENÍ - 16MINUT SKVĚLÉ PODÍVANÉ
      Leni, dávám to sem. Tohle mě dostalo doslova. To je koktejl smíchu i slz dojetí. Venku prší, dítě je zralé k tomu mi přivodit infarkt...A PAK VIDÍM TOHLE...
      Udělej si pohodlí a koukej...
      (odmítá mi to kód na vložení videa, tak na YouTube prostě zadej POTVRZENÍ a ber to jako předběžný dárek k 2.4:-))
      Magda

      Vymazat
    2. Díky Magdi, určitě na to mrknu!

      Vymazat
  4. those little baby's would taste really good

    OdpovědětVymazat