pondělí 12. března 2012

Pro odlehčení -dotaz zaslaný LIDLu

Lidl stáhl z prodeje sirup DIZZY bez konzervantů a umělých sladidel a dnes je v Olomouci k dostání pouze sirup s aspartamem,acesulfamem atd.Jsou to sirupy za obdobnou cenu asi do 30kč.
Tak jsem jim napsal...
Případnou odpověď sem dodám..
A já se ptám,proč stahují z prodeje potraviny v přijatelném složení a v dostupné cenové relaci pro většinu lidí v ČR a k dostání je teď pouze sirup plný chemie za obdobnou cenu??

Mirek-tatínek Sárinky

Dotaz zde:

LIDL
 Sladovní 113/1 779 00  Olomouc-Pavlovičky

Dobrý den,
jsem velmi zklamán s ukončením prodeje sirupu DIZZY,jak jsem se v diskuzi na netu dozvěděl a který si naše rodina oblíbila zejména z důvodu dostupné ceny a hlavně složení bez umělých sladidel a konzervantů.Začal jsem u vás velmi často nakupovat různý sortiment.Máte vesměs kvalitní výrobky,ale přesto si kladu otázku..
Proč vyřadíte ze sortimentu výrobek který neobsahuje umělá sladidla ani konzervanty,vyjma E330 a v současné době,(dnes 12.03.2012),je k dostání pouze sirup,jehož jméno teď nevím,ale je ve skleněné láhvi a obsahuje umělá sladidla Aspartam,Acesulfam?Dál jsem složení již nečetl a vím,že si takový výrobek nikdy nekoupím.Firmě LIDL jde také pouze o zisk a ne o spokojenost zákazníků?Nevíte že takové přidané látky nejsou zdraví prospěšné?LIDL jsem si v poslední době považoval,že se ve vašich regálech dalo najít hodně výrobků s s minimem přidaných umělých aditiv a konzervantů,ale pravděpodobně budu muset své mínění přehodnotit...
Prosím o vaše vyjádření k otázce.

Teď odkliknu povinné pole ve vašem kontaktním formuláři,že souhlasím s poskytnutím výše uvedených osobních údajů LIDLu a že souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou nejpozději 3 měsíce po uzavření požadavku/dotazu vymazány nebo zablokovány.

Teď oznamuji já vám,že tento dotaz a případnou odpověď na něj,zveřejním na internetovém blogu a tam bude k dispozici stále.

S pozdravem zatím Váš celkem spokojený zákazník
Miroslav Skála

P.S. Děkuji za odpověď

3 komentáře:

  1. To jsem zvědav, co na to napíší. Tipuju nic neříkající marketingový blábol.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, vy jste taky z Olomouce? Neznam vas, ale obcas chodim nakukovat na vas blog :-). Co se týká sirupů, nekupujeme je temer vubec, jenom obcas nejaky dzus :-). Jinak...taky obcas nechapu (ne)logiku nekterych veci... Misa

    OdpovědětVymazat
  3. Sirup neznám,ale u já koukám na složení potravin....teď jsem se naučila Justýnce hodně vařit ovocné čaje,nesladím a pije je tak jsem ráda,jinak kupujeme Jupí,ale pěkně podražily:-(Lidl máme docela z ruky,takže tam nakupujeme jen zřídka,ale mám ráda jejich marmelády:-)Jsem zvědavá co odepíší:-)

    OdpovědětVymazat