pátek 9. března 2012

Interaktivní výstava "Poznávej se"

V Olomouci nyní probíhají 4 zajímavé výstavy. Jednou z nich je interaktivní výstava "Poznávej se". Výstava mne zaujala už dříve, když probíhala v Praze, upozorňovala na ni Monika od Járy. Její fotky byly úžasné a já se na ni proto moc těšila. O víkendu bylo naprosto přelidněno, ale my si vybrali vhodnou hodinu ve všední den, takže jsme si mohli vyzkoušet naprosto vše bez tlačenice. Výstava byla opravdu úžasná, jen jsem si odnášela trochu potupný pocit, protože spoustu hlavolamů jsem prostě nedala:-)





















7 komentářů:

  1. J00OOOOOOOOOOOOOOOOOo to je paráda, my na tom byli v Příbrami!!!!!!! Ale nebyly tam ty lidské orgány, to by Kuba šílel radostí!!! MOC SE NÁM LÍBILA TA "VYmačkávací tabule", jak to zkopíruje tvar těla, Kuba pořád chtěl ať udělám prsa:-)))
    Tam také začala má mánie pro tangramy, to je prostě super záležitost. A Leni, taky jsem často pohořela. Asi bych ani nemohla být zloděj, protože jsem šílela, jak jsem chtěla bezchybně probléknout kroužek takovým tím labyrintem, jak se kroužek dotkl drátu, zabzučelo to.
    Jé to jsi mě potěšila, to jsme si tenkrát užili a do knihy jsem jim napsala, že mozek dostal zabrat:-))
    Bylo tam i rozumné vstupné, tak jsme jeli. Jinak mě mrzí kolik akcí musím pustit.
    SÁRINKA NEBYLA? Je to princezna Fialka:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, u nás také jednoznačně vedla vymačkávací tabule a prsa byla na prvním místě. No jo, chlapi!!!
      Tangramy jsou zajímavé, ale musela bych u toho strávit hodiny, než bych ze sebe něco vypotila. Jo, a zloděj taky ze mne nebude. A to jsem machrovala, že je to v pohodě. Sárinku jsme sebou nebrali. O víkendu jsme výstavu omrkli a usoudili, že by jí to nebavilo. Navíc tam bylo šílených lidí. Kdybychom věděli, že tam ve všední den nikdo nebude, určitě bychom to riskli a vzali ji taky.

      Vymazat
    2. I prd, velebnosti - tangramy zvládneš:-)) Dokázala jsi porodit dvě děti, složit obrázek podle předlohy zvládneš taky:-)) Chichi.
      Ale koukám, vy jste tam měli orgány, Radka chúdy, to v Příbrami nebylo, ani to kolečkové "cosi", jak na tom stojí Lukáš.
      MOC BYCH SI PŘÁLA, KDYBY SE TA VYMAČKÁVACÍ TABULE DALA KOUPIT, to bych šetřila jak blázen. U toho by se dítě vyřádilo úžasně dlouho.
      Jo a jestli je Luki šikula a má rád takovéhle věci, našla jsem hezké stránky, kde jsem teď koupila ve výprodeji zlevněnou kuličkodráhu. je tam úžasný výběr. Pošlu odkaz.

      Vymazat
    3. http://www.iqhracky.cz/kulickodrahy-space-rail-cz/kulickodraha-space-rail-level-1.html
      Leni, dala jsem to rovnou s odkazem na Kubovo dárek, hodně jsme si oblíbili u Moniky a Járy kuličkodráhu z toaleťákových ruliček (máme jich 4 bedny na stavbu kolosea), tak tady to je "modernější" verze:-))
      je tam toho na celý večer prohlížení, pa Magda

      Vymazat
    4. To jsi mi měla Magdi co ukázat. Zase mám o čem přemýšlet, krásný věcičky!

      Vymazat
  2. My jsme taky byli, když byla výstava u nás. Dalo by se tam hrát celý den. Já jsem pro jistotu hlavolamy ani nezkoušela, měla jsem tam naštětí výmluvu ( našeho nejmenšího). U nás taky vedla vymačkávací tabule. A co jsem teda ještě nedala, byly chůdy- ta výška, jsem se bála, no...Zdravím!!! Radka

    OdpovědětVymazat