středa 21. března 2012

Dárek

Dnes nám pošta doručila balíček od tety Hely. V balíčku byla dvě trička s Hellou Kitty, které teta sama vyrobila. Bylo to obrovské překvapení a nespočet radosti. Sárinka si tričko s Hellou Kitty dlouho přála a  byla doslova nadšená. Tímto moc tetě děkujeme za její několikahodinovou práci. Chtěla bych se pokusit o něco podobného, ale tak dokonalé to asi nebude! Ale barvy už mám:-)
                                                 D Ě K U J E M E............






11 komentářů:

  1. Sárinka je kouzelná, jakou z nich má radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Sárinko, ten tvůj úsměv a rozzářené oči mluví za vše.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Sárince za krásný úsměv a rozzářená očička, to je ta nej... odměna. Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Trička jsou nádherná. Sárince to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta se tedy povedla! Sari to moc slusi. Nekdy je mi fakt lito, ze nase Eli neni tak trochu princezna...proste ten romanticky typ. Kdyz ma obrovske tricko a rozdrbany dziny, je nejspokojenenjsi. Narvat ji do sukynky je pro me cim dal tezsi.:-(No i kdyz ja asi vim po kom to ma.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni!
    Hela je moc šikovná.Sárinka je v trikách kočka.Pak se pochlub, jak dopadlo tvoje triko.Nakupovala jsi přes net?Já jsem ted (asi po dlouhé době)objevila prodejnu Optys v olomouci a jsem nadšená.Zatím jsem si tedy koupila jen lepidlo a lak na decoupage, ale mají tam věcí....Hezký den
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, zaběhla jsem jen do nejbližšího krámu "Zažeň nudu". Optys neznám, kde to je?

      Vymazat
    2. Ahoj Leni!
      Optys je v Ostružnické.Oranžová cedule Výtvarné potřeby.Já to taky nevěděla,poradila mi to p.prodavačka v papírnictví, kde jsem chtěla ten lak na decoupage.Je tam velký výběr, pořádají i výtvarné kurzy.Já zase neznám Zažen nudu.
      Tak ahoj.
      MíšaZ.

      Vymazat
    3. Míšo, moc děkuji za radu, kurzy by mne dost zajímaly. Obchod "Zažeň nudu" není nějak vyjímečný. Prodávají se v něm spíš jen základní věci pro výrobu s dětmi, velké mínus je, že se tam prodává hodně levných čínských věcí. Cenově je ale v něčem zajímavý.

      Vymazat
  7. do those pants come off? I would love to see you naked

    OdpovědětVymazat
  8. Muzete mi poslat cena mam zajem

    OdpovědětVymazat