středa 4. ledna 2012

Vánoční vyrábění

Jak jsem již dříve zmiňovala, letošní vánoce jsme vyráběli andílky. Výroba byla jednoduchá a pro děti zábavná.
                                 Ještě jedna dodělávka pro dědečka.
                                                A Sárinčin originál.
       Také se mi líbil jednoduchý nápad na poznámkové bločky na magnet.
                                    Načrtla jsem si na A4 šablony.
Vystřihla jsem šablony a podle nich pak vytvořila z pěnovky od Moniky jednotlivé barevné díly, které jsem nalepila na tvrdý karton kvůli pevnosti. Doplnila oči, domalovala ozdoby a přilepila na zadní část magnet, magnetická páska tělo neudržela.
                             Na některých dárcích jsem si dala záležet.
Sama jsem dostala překrásného anděla, který mi udělal ohromnou radost. Už mám celkem tři, takže si můžou v noci povídat.

5 komentářů:

  1. Dobré ráno:-))
    Tak tohle můžu, tvořeníčko...andílkové originál vyrobení to má nepopsatelnou hodnotu. Jsou krásní, potěší.
    MOC se mi líbí ty bločky, že bych zkusila zvířata.
    Kdepak jsi byla pro motivaci? Děkuji Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, no to je krasy andelske, az oci prechazeji! Andilku neni nikdy dost. :-)Moc se vam vsechno povedlo. Vanoce u Vas vypadaly tez bajecne a deti maji spokojeny kukuc.:-) Ooocham tady nad modrymi sateckami Sarincinymi, jsou nadherne! Musim hodit k nam take par foto z nasich Vanoc.:-) Jsem vecne pozadu. Mejte se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moc díky. Inspiraci většinou beru na Krokotáku, mám už 2000 záložek, takže bločky jsou odtud. Vyrábět tedy můžu i v rakvi. Každý nápad se mi hodí, takže stahuji a stahuji, ale vyzná se v tom jenom čuník:-) Byly tam na ty bločky přímo i šablony, ale já je přehlédla, takže jsem si akorát přidělala práci. Andílka jsem zahlédla za výlohou obchodu "Zažeň nudu", tam i koupila materiál. No, možná, kdybych někde koupila hotové, možná bych i ušetřila, ale o tom to vlastně není. Není nad to mít doma pořádný nepořádek a k tomu po nocích patlat andílky. Miluju vánoce:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a Jani, šatičky máme jen ze sekáčů, ale také se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za inspiraci. Ty bločky vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat