čtvrtek 12. ledna 2012

Příští volby??Ale koho?

Ahoj,nebo dobrý večer všem,

tento můj příspěvek obsahově do našeho blogu moc nepatří,ale nedá mi to po tom všem ,co se tu děje ,napsat mé pocity.Máte jasno,po tom všem co se na nás řítí koho příště volit?
Já po tom co dlouhodobě sleduji a to hlavně mimo main streamové zprávy,ty okolnosti co se v běžných médiích člověk moc nedozví už jasno mám..
Vrchol všeho je ,že drtivá většina vládnoucích politiků ČR zpronevěřují každoročně miliardy,korupce je nepostižitelná,nikdo nebyl nikdy potrestaný,obyčejným lidem se vyloženě smějí do ksichtu,vyznamenávají vrahy atd..a pak rodinám s postiženými dětmi seberou i to málo co dosud měli.
Pochopil jsem,že pro dnešní vládnoucí garnituru je hlavně směrodatné to,že matky postižených dětí a jejich děti v dospělosti jsou a budou pro stát jen přítěží;prostě z nich v drtivé většině daňoví poplatníci nebudou a nemají pro stát žádný přínos,jsou jen výdajovou položkou ve státním rozpočtu.Ale zapomínají na jednu věc,že nikdo z nás si tuhle roli sám o sobě nevybral a nemůže za to,co osud nadělil.Na rozdíl např.od feťáků,ti na tom za chvíli budou líp ,než ne vlastní vinou rodiny a lidé s postižením.Já celý život pracuji,odvádím nemalé daně,nebyl jsem na nemocenské několik let a co za to tento stát udělal např.pro naši Sárinku?Nic..ba naopak.A Lenka?Ta musela své práce po zjištění diagnózy Sárinky zanechat a obrečela to hodně.Můžeme si za to sami?Dle současné vlády pravděpodobně ano.
Asociální ministr Drábek má za úkol podle mě jen jediné a to,aby stát co nejméně vydal financí na postižené,to je jeho úkol!A taky je to lhář,mám v živé paměti,jak tvrdil,že tyto dnešní změny slouží jen k tomu,aby se státnímu aparátu snížila administrativní zátěž a tak se ušetří finanční prostředky, ale nikdo z potřebných na tom nebude krácen.A sami vidíme, jak to dopadlo.Potichu zrušili rodičovský příspěvek.U Lenky to je skoro 3000kč měsíčně a nikoho nezajímá,že na částečnou opravu 100 let starého domu, splácíme po dobu  25 let úvěr 6500kč měsíčně,že Sárince na vlastní náklady sháníme ze zahraničí drahé přípravky ,u kterých se nakonec zjistí že nezabírají,že je nekřesťansky drahý výukový speciální materiál,stále se zvyšující ceny energií,teď navíc zvýšená DPH na léky,potraviny apod.Navíc ať jsem sledoval vývoj kolem sociálních změn podrobně,nikde jsem se dopředu nedozvěděl informaci o zrušení rodičovského příspěvku,dle mého úmyslně skryté.
Pro ty ,kdo sledují náš blog již dříve,tak nakonec musím se sklopenou hlavou prohlásit,že pan senátor za náš Olomoucký kraj Martin Tesařík (ČSSD),který mi slíbil setkání ohledně diskuze o problémů lidí s postižením,tak se již neozval.Zřejmě nemá čas na takové malichernosti..Jenže to alespoň neměl slibovat.V každých vydání Olomouckých radničních listech je vyfocen ,jak tady otevíral novou stezku pro cyklisty,jinde zase byl vítání (zdravých) občánků,pak zase na jiné příjemné akci.Je skoro na každé straně u takových příležitostí.No asi je to lepší a viditelnější...
Takže já už jsem ztratil iluze a budu volit jedině KSČM a to z toho prostého důvodu,že současná koalice se TÉTO STRANY BOJÍ JAKO ČERT KŘÍŽE a za každou cenu ji chce zrušit,(až po 20 letech-jak úsměvné a průhledné) a já chci dělat takové věci ,které jsou proti současné asociální a zkorumpované vládě.A taky jako jediná velká strana neměla žádné aféry až na toho Dolejše před lety a teď ten dopis korejcům k úmrtí toho Kima,psal to myslím Filip-tak to je hnus prvního stupně a být KSČM tak ho vykopu až do ODS,TOP09,nebo VV.To je taky jeden velkej hnus..
To jsem ale odbočil..
V případě přímé volby prezidenta,budu volit pana Tomia Okamuru,pokud se nevyskytne někdo lepší a to se asi nestane,to spíš ten současný politický odpad přímé volby neschválí..
Každopádně si myslím,že mými názory a přesvědčeními toho v této zemi více zkazit nemůžu..
To je můj pohled na současný stav v naší zemi.

Douška:Za svými názory si stojím a nestydím se za ně,ale přitom se ptám,máte někdo lepší návrhy???

Přeji všem hezký večer

Mirek,tatínek Sárinky

(Vystaveno teď večer i s překlepy,bez korektury ,tak jak to je i s tiskovými chybami,případnou cenzuru provede Lenka)
:-)

8 komentářů:

  1. To, že berou peníze postiženým dětem mě pkěně štve a zvedá ze židle. A koho volit? Z toho výběru asi nikoho. Mohl by se najít někdo, kdo by šel nemocným dětem naproti...

    OdpovědětVymazat
  2. Mirku,my už minule volili KSČM a nijak se za to nestydíme,taky proč spíše by se měli stydět ti co volí ty ptáky:-)Tvůj názor sdílím!!!Jarek je tady ve straně.Spousta lidí řekne komunisti,ale co, mají super program a dle nás jsou prostě nejlepší,nesmíme brát to co bylo,to je pryč a nám se prostě ti třešničkáři líbí a uvidíš že se k nim většina lidí vrátí,protože za takovouhle demokracii teda pěkně děkujeme:-(
    PS:musíme se zase sejít!!!!Pohovořit o politice u vínečka bílého nebo červeného:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Napsal jste to velmi výstižně. Byla jsem před necelým rokem na demonstraci, slyšela jsem Drábka ujišťovat, jak to mají promyšlené a jak nikdo nebude škodný, a je mi z nich všech na zvracení. A dospěla jsem k velmi podobnému závěru - ze současné garnitury NIKOHO a NIKDY! Markéta K.

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem propadl totální skepsi. Ráno otevřu noviny a jenom mrknu kolik miliónů, miliard si zase někdo ze státního rozpočtu "odklonil" pro sebe. Tyto peníze pak logicky chybí tam, kde jsou opravdu potřeba.
    Já tedy volím toho, kdo zavede majetková přiznání. To je jediné, z čeho mají naši politici a jejich kámoši hrůzu.

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy sem u voleb nebyla , ano i já mám svoje chyby ,ale mě vychvávali v odporu ke všem režimum.Neberu od státu přídavky,neberu sociál a ani jiné dávky,přestože mám tři děti.Jediné co jsem pobírala je plat za 24hodinovou peči 7600(onen slavný rodičák) a píšu plat záměrně,protože argumenty anonymu že máme děšti dát do ustavu jsou směšné ..ústavní peče stojí 40000kč měsíčně.Takže takhle se teda fakt neušetří.Naši posl(r)anci spolehají na to že děti sijako milující rodiče nevemem jako rukojmí,takže proč by se nás měli bát nejsem učitelé a nejsme lékaři.Posední RD mi přijde ted v lednu,ano přijde,protože stále složenka doma neleží.Pak už nedostanem nic.noooo možná,když se pohne aparát státu ,tak nám přijde PnP ve výši 300okaček,jupí ..učila jsem se kdysi trojčlenku a myslím ,že pořád platí,že 3000 je menší jak 7600 dokonce i IIpnp 6000 je mín jak 7600.Vidím palcové anonymy:nepořizujte si děti když na ně nemáte,donedávna jsem na ně měla,ted už nemám.A bohužel děti nejsou hračky a nemají baterky aby jsme je vypli a až bude finančně líp zase nahodili.Nikdo nemuže předvídat zdraví at už vlastních dětí ,rodiču a nebo sebe.Ač tedy anarchista příští rok zvažuju volby zcela realně absolovovat.Nehádejte koho budu volit,ale tu "pakáž" co je u moci teda fakt ne:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ono je bohužel potřeba aby se volilo,protože pak půjdou volit jen podnikatelé s tučnýma kontama a studenti co nemají rodiny a rozumí tomu jako koza petrželi a budeme zase tam kde jsme:-(Pro nás je KSČM nejmenší zlo:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě poslední dobou napadá stále častěj slovo DEFENESTRACE!
    Asi by to moc nepomohlo,ale aspoń by byla sranda.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Děcka koukněte na tenhle web, nudil jsem se a tak jsem stvořil tohle.... www.novystat.webnode.cz

    OdpovědětVymazat