pondělí 2. ledna 2012

Vánoce u babiček a tet

                                          Vánoce u babičky Haniny.
                                Z některých dárků až přecházel zrak!
                            K babičce Růžence dokonce přiletěl anděl.
 
                                                A zase to čekání .......
 
Sárinka zpívá od rána do večera, ve školce jí říkají "naše zpěvačka". Na mikrofon ale nic nedala.
         Hra "Hádej kdo" se osvědčila, všichni se museli v hraní vystřídat.
                                           Nechyběly ani šachy.
Návštěva u tety Petry proběhla ještě hladce, u druhé tety už Sárinka průjmovala. Aspoň víme, že má teta Hela bezva záchod.
Trošku jsme měli problém s pejsky. Nevím, proč má Sárinka takovu panickou hrůzu z pejsků. V loňském roce ještě pejska snesla v mísnosti, letos už musel "pejsek pyč"!
                   Moje další "uf". Návštěvy jsme přežili ve zdraví a  pokoji.

5 komentářů:

  1. Vau, Sárí ná garderobu jako princezna Diana:-))
    Nad kterým dárkem tak vykulila oči??????
    A čtu, že bacil se drží jak židovská víra, co?
    O návštěvách škoda mluvit, po 5i dnech jsem se vrátila od druhéí babi (od ex)...
    To se dá nazvat snad jen psychoprůjem....
    Luki umí šachy, no to já jsem úplně mimo.
    A o té hře Hádej kdo - šlo by stručně napsat, jak se to hraje?
    Děkujííííííííí Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, děkujeme.
    Magdi, taktéž díky za poklonu. Ani nevím, který dárek to byl, Sárinka kulila oči snad nad vším:-) Bacily jsme zatím nevyhnali, asi jim je u nás dobře. Jinak co se týče šachů, možná bych tak akorát poznala koně a věž. A hra "Hádej kdo"? Hraje se ve dvojici a každý si z tabulky vybere jedno zvířátko nebo postavu, kterou se druhý hráč snaží uhodnout. Pokládají se otázky typu: Je zvíře zelené? Má daná postava klobouk? Podle získaných odpovědí se postupně vyřazují postavy nebo zvířátka - zavírají se okénka. Kdo uhodne nejdřív - vyhrává. Ve hře jsou vloženy tabulky se zvířaty a lidmi. Na netu se dají ještě stáhnout dinosauři, sportovci a jiné.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, díky. No tak tuhle hru už hrajeme vlastně delší dobu, třeba na cestě do lesa. jen jsem netušila, že se tomu takhle "oblékl moderní kabát", pro děti to má určitě větší kouzlo.
    A s dinosaury mi dej pokoj:-)) Můj největší úspěch je, že umím vyslovit PACHYCEPHALOSAURUS a podobné krkolamy:-)) A jak si spletu býložravce s masožravcem, je zle:-)
    Dnes jsem si na vás vzpoměla. Sotva jsme vlezli do družiny, už jsem slyšela, jak tu řádí vir a zvracení a průjmy....
    Takže jsem v pohotovosti...
    Dětem to opravdu moc slušelo!!!
    Byla jsem přes svátky pryč, ono "něco" se dodělá dnes (v místě konání probíhala inventura)
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ta naše hra a určitě to znají i jiní, je jen obyčejně třeba na zvířata: Má to čtyři nohy? Dvě nohy? Žije to na farmě? Ve vodě? atd...
    Magda

    OdpovědětVymazat