čtvrtek 5. ledna 2012

Silvestr 2011

Ani Silvestr nezklamal a pro změnu průjmoval Lukášek. Abych řekla pravdu, kromě ohňostroje a přípitku mi ten den připadal jako každý jiný. Předešlý Silvestr 2010 se nám velice vydařil, ale každý rok nemůže být přeci posvícení. Nebyl ani špatný, ani ničím vyjímečný, prostě normální. Lepší normální než katastrofa. Takže vzhůru do nového roku.
Mirek se snaží stále experimentovat, tak zkoušel za asistence Lukáška vyrobit sushi. Já sushi zrovna nemusím, ale výroba byla vskutku zajímavá.



         Sárinka pochopitelně nesměla chybět a chlapům sushi nakrájela.
                               Japonci by asi i s Okamurou valili oči.
                                              Novoroční přípitek.
Chlapi museli do terénu, ženským stačilo sledování ohňostrojů přes okno, pěkně v teplíčku. Neotrávili jsme se, neohluchli, ani jsme nebyli ničím zasaženi, takže maximální spokojenost do nového roku 2012.

1 komentář:

  1. Sushi vypadá profesionálně, jsou moc šikovní. Na to jsem si já zatím netroufla. :-)
    Jen jsem dva dny před Vánoci vyhrožovala, že z toho kapra udělám sushi, pokud nebude zapojen sporák. :-)

    OdpovědětVymazat