pátek 6. ledna 2012

Holky jdou do školky

Sárinka se do školky neskutečně těšila. Nevím, co si o nás ve školce myslí, protože nechce občas chodit ani domů. Změny jsou ale u nás na denním pořádku, takže dnes je to tak a zítra zcela jinak. V poslední době zase začala Sárinka malovat. Maluje celé příběhy. Lukáška u zubaře, babičku na záchodě, maminku trhající třešně, Sárinku válející těsto. Tohle jsou prý holky kráčející do školky.


Připravená Sárinka. Do školky si musela pochopitelně vzít nový baťůžek od ježíška a do něho naskládala své nejnutnější holčičí potřeby: medvídka s medem, který ji vytekl, modrého a růžového koníčka, kvarteto Hello Kitty, kuličky a další už ani nevím. Bojím se to napsat, ale Sárinka nám v poslední době dělá opravdu radost. Deprese ustoupily, zlepšila se řeč, komunikace i sociální chování. Zvláštní na tom je, že prodělané nemoci vždy posunuly Sárinku spíš směrem zpět. Rotavirus nám dal pěkně zabrat, ale nikdy nezapomenu na její dlouhý pohled do mých očí po totálním vyprázdnění. Napadlo mne, zda na té detoxikaci přeci jen něco nebude. Přesto její pokrok nepřisuzuji prodělané nemoci. Určitý pokrok je již znatelný delší dobu, kéž by neustal. Aby to ale zase nebylo všechno tak růžové, objevily se pro změnu jiné problémy v rodině. Oni se vlastně ani tak z ničehonic neobjevily, ale už se delší dobu vlečou a více se prohlubují. Prostě neustálý boj s něčím, někým, o něco. Někdy je to všechno úplně jinak, než to vypadá....

7 komentářů:

  1. Zasněžené ahoj Leni,
    já užasle koukám na ty obličeje!!! Ty obrovské rozzářené oči, nos...Podobné obrázky mívala tuším APLA v letácích...teda to je nádhera!
    Opravdu má mc krásné detaily!!!!
    Kuba mi kdysi namaloval i roboty kolem vánočního stromku. Lidi nějak nezájem, ale ve škole začal a můj portrét mám dodnes v kuchyni - a pak že nejsem krásná:-))))
    No jak Sárí nakreslila ty veselé obličeje, to je nářez. A pokud to je téma odchod do školky, asi je vidět, že to má spojené s radostí, ne? Že ta, jde ráda.
    My - teda Kuba stále jede roboty a teď si oblíbil vymýšlení her, jak se postupuje s figurkou a kostkou - např. na políčku 5 jsi našel třešňový dortík, můžeš skočit na 10, tak hrajeme tohle nebo slovní hru. Jinak si hraje radši sám.
    Jo a kreslí učitelkám spojovačky:-) Víš to jak spojíš čísla a vykoukne obrázek. nejradši bych polepila celý byt.
    Musím se naučit krátké vzkazy:-)
    Sněží, tak odneseme jablka a chleba do lesa.
    Hezkou sobotu, Magda a Kubík

    OdpovědětVymazat
  2. Leni obrázek je nádherný,kdyby tak Justy takhle jednoho dne malovala,ale moc jí nebaví ani čárání:-(Jsem moc ráda,že máte pokroky,to je super a moc Vám to přeji,Sárinka je velká šikulka já to pořád říkám,že ta holka se z toho "vyloupne"moc bych Vám to přála a doufám,že jsi to pořádně zaklepala na dřevo!!!!To je potřeba,jen tak dál rodnko,jinak ty problémy podobného rázu máme doma taky:-(Tak se držte!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucka mi připomněla, co já zapomněla.
    POCHVALA SÁRINCE!!! Pokud dělá pokroky, věřím, že největší radost máš ty!!! Tak moc přeju, ať se daří a hlavně, to co umí, ať opakuje opakuje opakuje:-)))
    U nás se naopak vše nějak bortí....už jen oblíbené dialogy jdou do háje, na všechnby otázky slyším:"To je tajné" "nevím jestli ti chci odpovědět"....
    A pak jsme někde u dr a já nevím co o svém vlastním dítěti říct, když nic nevím...jeho myšlenky jsou jako tajný svět...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. To je krasa, Sari je fakt uzasna!!!! Ja bych se taky rada jednou dockala nejakeho obrazku, ale zatim je to bida. Jsem rada, kdyz udela sam par car. Leni, boje budou asi vzdycky, snaz se to brat s nadhledem i kdyz se to lehko radi....radost ze Sarinky to vsechno zle splachne do kanalu.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujik pokrokům Sárinky. Ten obrázek je náádherný. A ty detaily, překrásné. Držím palce a přeji další a další pokroky..nejen Sárince..ale i v boji s problémy.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji Sárince k pokrokům. Ale ty nemoci ať se vám příště vyhnou a jde to i bez toho. :-) Hodně sil v boji s problémy!

    OdpovědětVymazat
  7. Super obrázky,jsou opravdu nádherné,myslím,že ty tématické obrázky hodně vypovídají a Sárinka je určitě chytrá šikulka.Přejeme,ať se Sárinka stále zlepšuje,radost z jejích pokroků vyváží všechny ostatní problémy.Ještě mě napadlo,už jste zvažovali ,kam půjde Sárinka do školy?Já mám ze školy velké obavy,všechny varianty se pojí s velkým dojížděním,zatím nevím,ale letos musí k zápisu,rok vyřeší odklad a potom zatím netuším.Držíme palce,ať pokroků přibývá,mějte se hezky Jarka a Kuba.

    OdpovědětVymazat