čtvrtek 18. srpna 2011

Morče

Na 3 dny jsme pustili Lukáška s babičkou k prababičce a už je nás zase o jednoho víc. Minule to byly rybičky, teď je to pro změnu morče. Vždyť morče jsme ještě nikdy neměli!!! Už jsme vlastnili několik koček, v současné době je naštěstí zredukovaný stav v počtu dva kousky. Nechyběly rybičky, žabičky, želvičky ani králíček. Kromě koček, které se neustále množily, se u nás nějak ostatním tvorům přes velkou péči nedařilo. Rybičky a žabičky umíraly, králík věčně utíkal. Nedávno jsem konečně pohřbila šneka, který jako jediný přežil všechny  rybičky. Ne, že bych mu smrt přála, ale denodenně chodit kolem velkého prázdného akvária, které jen zavazelo a smrdělo se mi nelíbilo. Neměla jsem ale to srdce ho vlastní rukou připravit o život, tak jsem čekala, až dožije. Uklidila jsem akvárium do kůlny a s radostí koukala na volný stoleček, ale ne  dlouho, teď tam bude pro změnu bydlet morče. Prý ho babičky koupily Lukáškovi pro zábavu, aby už neměl takové velké obavy ze školy a přišel na jiné myšlenky. Kdo se ale zajímá o mé myšlenkové pochody? Ano, pokud mu to jen na chvíli pomůže zapomenout, budu ráda. V poslední době nám opravdu dělá velké starosti a to ta škola ještě nezačala. I já v dětství měla dvě morčátka a to docela dlouho. Jsem zvědavá, co na něho bude říkat všech zvířat se bojící Sárinka a hlavně Lukáškova a moje alergie na zvířecí srst. Ahlavně, co přivezou zase příště?

4 komentáře:

  1. Tak to teda máte babičky "dobračky" :-). My jsme měli také trpasličího králíčka. Ten ale narostl do rozměrů zcela normálního králíka a rozkousal všechny elektrické šňůry, křeslo a úplně nové sako. Takže se nám opravdu "vyplatil" :-).
    Teď máme pro změnu páreček ptáčků, které se dle všech příruček mají zbožňovat. Oni se ale nesnáší a neustále se klovou a rvou. Vypadá to tedy spíš, že chováme napůl vypelichané slepice :-).
    Přeji pevné nervy a držím palce, ať se morčátko líbí a přivede Lukáška na jiné myšlenky.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,to je náhoda zítra si jedu také pro morčátko:-)Ale chtěla jsem je já a děsně se těším:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Lukáškovi přeji, aby s morčátkem přišel na jiné myšlenky a školy se vůbec nebál.

    A tobě přeji, aby jsi to s morčátkem přežila. Ani mě nebaví čistit klec po morčatech. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, hlavně, aby morčátko splnilo účel, kvůli kterému bylo zakoupeno.

    OdpovědětVymazat