čtvrtek 16. června 2011

Dvojníci

Tak jsme se zas po delší odmlce odhodlali něco vytvořit. Inspiroval nás Jára se svým povedeným dvojníkem.
Lukášek se nechal obkreslit, Sárinku jsme ale nepřemluvili. Několikrát se odhodlala a sedla si, ale to bylo asi tak vše.
Luky se hodně vrtěl, že ho to lechtá, hlava se nám vytvořila poněkud malá.

Vše bylo v pořádku do doby, než Sárinka začala do sebe míchat barvičky. Byla to moje chyba, měla jsem koupit přeci dvoje.
Takže, když nebrečí Sárinka, tak pro změnu vyvádí Lukášek. Pak už chytám nerva i já.

Po domlouvání a mém hledání dalších barviček se uklidnil a mohlo se pokračovat.

         Sárinku ale začalo víc bavit míchání barev, tvořila v láhvi "modrou".

         Pak se ale nechala ukecat a svého dvojníka pomalu dokončila.
Umělecký pohled jedním okem. Teď vidím, že má naše umělkyně každou ponožku jinou:-)
                             Nakonec i bráška trochu poradil a pomohl.
                     Ještě vystřihnout. Sárince jsem vystřihla dvojníka já.

                     A závěrečné foto s dvojníky. Uf, dalo to ale zabrat.

7 komentářů:

  1. No teda, ta podoba :-)
    Jsou moc šikovní, oba dva, nebo čtyři? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)Krásný,děti jsou moc šikovné.Leni nevím jestli jsem ti to už někdy psala,ale Sárinka mi nepříjde vůbec jako autík,nespletli se?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám pokušení tohle s mladou zkusit ale zatím mě brzdí to naše mini 2kk.Moc se jim to povedlo,snad vám nezmoknou.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherní dojníci...parádní výtvory!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, kéž by se spletli, ale asi ne. Podle Specky nemáme ani atypický autismus, ale klasický dětský, prý Sárinka splňuje všechny body pro jeho určení. Já s tím teda moc nesouhlasím, vidím to spíš na ten atypický vysocefunkční. Když ji viděla psychiatrička, řekla, že je to taky jasný autismus. Každým dnem čekáme už určení termínu na vyšetření do Aply Praha, už je to přes 8 měsíců. Sárinka v poslední době dělá opravdu velké pokroky a hodně se snaží.

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektni dvojnici. Moc se vam to povedlo sikulky. Chvalim i maminku,ze vydrzela s nervama.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. ta fotka s jedním okem je vážně moc povedená :-)

    OdpovědětVymazat