čtvrtek 3. listopadu 2011

Co s tím???

Nevím, co se zase děje, ale u několika mých příspěvků zmizely ze dne na den fotografie a místo nich se objevil tento černý obrázek.
Docela mne to rozhodilo, protože publikování příspěvků stojí spoustu času a zpětné dohledávání fotografií si nedokážu vůbec představit. Mrkla jsem na jiné blogy, ale nic podobného jsem nenašla. Nevíte někdo, co s tím??? Děkuji.

Teď zpětně zjišťuji, že se mi postupně mažou další fotografie do určitého data. 

10 komentářů:

  1. pokud to bńebyli vaše fotografie muže se s tát ,že mizí kvůli autorským právum.Některé obrázky na netu jsou takto chráněné.

    OdpovědětVymazat
  2. dodatek: ale koukám,že spíš mizí vaše vlastní fotky,zkuste napsat na podporu bloggeru.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, mně se objevily tyto černé značky místo fotek též - před pár dny. Ale jen dočasně, na další pokus "naskočily". Zkus napsat na podporu, jinak je to opravdu k naštvání.Přesto přese všechno přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni co to?To je k zlosti,tak snad to vrátí zpět,jinak by to byla velká škoda vím co dá psaní blogu práce a času:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, jakým způsobem vkládáš fotky? Máš v Picasu album blogu a v něm uložené fotky? Nebo jiné album?

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se to nestalo, ale taky by mě to naštvalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky se ukládají automaticky do Picasa. Otevřete stránku Picasa a zkuste zkontrolovat, zda je album s fotkama viditelné pro všechny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě mě napadlo, jestli není blog plný, album na Picasu, kam se to ukládá, má omezenou kapacitu. Podívej se tam.

    OdpovědětVymazat
  9. Všem moc děkuji za rady, chyba byla opravdu, jak napsal tatínek Mišíka, na stránce Picasa a sice ve viditelnosti fotek pro všechny. Nevím, jak k tomu došlo, ale jsem moc ráda, že už je to v pořádku. Ještě jednou všem moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, děkuji za komentáře a za přání Sárince. I my přejeme Vaší princezně hlavně zdraví a to nejcennější, co by mělo mít každé dítě - milující rodinu - tak tu už má. Budeme se těšit na fotky z Vaší narozeninové oslavy.

    OdpovědětVymazat