středa 30. března 2011

Už modráme

Dnes jsme pomalu začali vyrábět modré svícny k "Světovému dni autismu", který připadá na 2.duben. Chceme jich pár věnovat rodině a to ze dvou důvodů. První je ten, že každý není ochotný, nebo neumí něco vyrobit. Druhý důvod, všude jinde bude svícen na očích více lidem, než u nás. Bydlíme tak nějak mimo dění.
Hned při výrobě prvního svícnu, jsem si říkala, že je asi poslední! To mi to teda dlouho nevydrželo! Vůbec mi to nešlo, navíc Sárinka zlobila a neustále mi narážela do ruky, nakonec mi svícen převrhla na mikinu. Byla jsem z toho už tak nervní, že ten svícen se šklebíkem bude svítit asi sám od sebe.
Lukášek vymýšlel různé obrazce, až to nakonec dopadlo tak, že svícen celý zamaloval. Byl na svou práci ale patřičně pyšný.
Raději jsem obešla byt a našla nějaké koupené svícny.
Sárinka měla za úkol namalovat šmouly, ti jsou taky modří a už se jí dříve nějaký ten šmoula povedl. Ale nějak jí to taky nešlo a vzniklo z toho něco, co neumím pojmenovat.
Možná šmoula s utrženou hlavou. Máme teď za to pěkně modrý stůl a já modrou mikinu.

Ještěže nám to oblečení jistí, toho máme vždycky dost:-)

1 komentář: