pátek 25. února 2011

Setkání s panem senátorem Martinem Tesaříkem

Podařilo se mi něco neočekávaného!!
Napsal jsem e-mail panu senátorovi za Olomouc a okolí,Martinu Tesaříkovi a on mě pozval na setkání.Na setkání, kde se s ním chci bavit o životě,problémech,radostích a strastích s podobně "jinými" dětmi jako je naše Sárinka.Chci se zmínit i o nové změně v posuzování příspěvků,problémech o umístění našich dětí ve školce a tak.Na setkání s ním se mooc těším a jsem rád,že ho poznám osobně.Vždy se mi líbil jeho přístup k obyčejným lidem a beze studu můžu říct,že je můj nejoblíbenější politik..
Ani jsem si moc nedával naději,že se mi osobně ozve,natožpak že se bude chtít se mnou sejít.Vždyť takový veřejný činitel má toho na starosti spoustu a na setkání s obyčejným člověkem mu času určitě moc nezbývá..
Ale..pan Tesařík mě nezklamal a mě teď nezbývá než říct,že jsem to druhé kolo senátorských voleb zbytečně nevstával brzy ráno v sobotu k volbám :-))
Proto se tímto obracím na vás rodiče,kteří nás navštěvujete a máte také děti s podobnou diagnózou a napadá vás o čem bych se měl zmínit před panem senátorem.Např.s jakými problémy se potýkáte třeba na úřadech a ve zdravotnictví,co vás trápí a tak.
Přivítám jakýkoliv tip,návrh.
Uvidíme,zda to bude k něčemu přínosné,ale musíme přece být co nejvíce vidět,že tu jsme také,že máme jiné starosti a problémy,jiný život než rodiny se zdravými dětmi....
Co vy na to??
Mirek

1 komentář:

  1. Tak budu držet palce aby ze setkání něco přínosného vyplynulo:-)
    Co zajímá mě-pozuzování podle okruhů,jak to bude nově probíhat a jak se mohou rodiče bránit při špatném posouzení
    Nejsem z Olomouce, napíšu jak je to u nás. Není tady pro děti s PAS vůbec nic, žádné auti třídy, kroužky pro děti s postižením, odborníci na PAS taky žádní...
    Ve školství - málo vhodných výukových pomůcek pro děti s PAS, jsou problémy s asistencí (financování), SPC jsou často přetížená a nefungují tak jak mají. O cílené a pravidelné práci s naším Járou se mi jen zdá:-(

    OdpovědětVymazat